placeholder

Trigger, form, lead scoring...ÉRTED?

Marketingesként, értékesítőként vagy akár ügyvezetőként biztosan Te is egyre gyakrabban találkozol a marketingautomatizálás témával és az azzal kapcsolatos szaknyelvvel.  

Némi sejtésed talán már van róla, hogy mire vonatkoznak ezek a szakkifejezések, és azt is érzed, hogy foglalkoznod kellene a témával, mert kár lenne kihagyni a benne rejlő lehetőséget, de elbizonytalanít a túl sok újdonság? 

Aggodalomra semmi ok! Segítünk!

placeholder

Útmutató a marketingautomatizálási szaknyelvhez

A marketingautomatizálás ma már nem csak a multik játékszere, hanem a kkv-k számára is elérhető lehetőség! 

Mint sok más iparágban, elsőre a ezen a szakterületen is ijesztőnek tűnhet az új szakzsargon. 

Az a jó hírünk, hogy ez a néhány szakkifejezés az ingyenesen letölthető útmutatónkban található magyarázatok segítségével nagyon  könnyen megérthető és hamar elsajátítható! Vágj bele!

Töltsd le ezt az útmutatót most!

Hírlevélfeliratkozóink ingyenesen letölthetik az "Útmutató a marketingautomatizálási szaknyelvhez" című e-bookot. 

Nézd meg SharpSpring-et élőben!

Kérj cégreszabott demót és nézd meg, hogyan segíthet a marketing automatizálás a Te cégedben.

KÉREK cégreszabott, magyar demót
Cookies